søndag 5. oktober 2014





Når høsten kommer og plantene har gjort sitt og forbereder seg på vinter, da er tidainne  for denne lille skjønnheten - Kinasøte. Den intense blåfargen blir ekstra vakker når omgivelsene er visne, brune blader.

Nå har også vi gjort vårt for denne gang. Nå har vi stengt for sesongen og skal nyte litt ferie og lade batteriene til nye utfordringer.
Vi takker for alle de hyggelige besøk vi har hatt og ønsker dere velkommen tilbake på nyåret.
Skal foresten ikke se bort ifra at det kommer til å skje ett og annet her hos oss, så det er bare å følge med her på bloggen eller på Facebook.
Vi tar jo også imot grupper for middag, lunsj, julebord.
Ha en fortsatt fin høst!




2 kommentarer:

  1. Hei dere på urtehagen :o)

    Er så glad for at jeg fikk pizza hos dere siste kvelden før dere tar ferie. Det er et utrolig flott sted. Jeg kjøpte honning som jeg gleder meg til å ha til frokost i morgen tidlig :o)
    Gleder meg til å komme tilbake i 2015
    Har skrevet litt om dere på bloggen min :o)

    God ferie :o) Hilsen Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du likte deg hos oss. Velkommen tilbake!

      Slett